Powered by:

De voordelen én resultaten van HPE Proactive Care

We kennen HPE Foundation Care Services en HPE Proactive Care Services. HPE Proactive Care biedt diverse voordelen ten aanzien van HPE Foundation Care. Welke voordelen dit zijn en met welke resultaten? Dat lees je hier.

 

HPE Foundation Care versus Proactive Care

HPE Foundation Care is een ‘reactieve’ service op HPE hardware en software, waarmee eventuele IT problemen adequaat worden opgelost. Kortom, je kampt met een storing of een defect apparaat, dan wordt deze na je melding voor je verholpen. HPE Proactive Care is zoals de naam al doet vermoeden een proactieve service. Het doel is te voorkomen dat een storing plaatsvindt. Voorheen werd deze uitgebreide service alleen op de high end enterprise producten afgesloten. Tegenwoordig is deze service nu ook aantrekkelijk voor een enkele server of storage unit.

 

Wat is HPE Proactive Care?

HPE Proactive Care is een uitgebreid servicepakket, waarmee een duurzame prestatie van de IT-omgeving is verzekerd. Hierdoor kun je de supportervaring van jouw klant maximaliseren, waarmee je onnodige escalaties en discussies voorkomt. 

 

De voordelen van HPE Proactive Care
HPE Proactive Care Service helpt om het rendement op investeringen te verbeteren, onder andere door onderstaande voordelen.

  • Je profiteert van een snellere probleemoplossing door gespecialiseerde technici, die jouw case van begin tot eind beheren.
  • Je ontvangt aanbevelingen over firmwareversies en softwarepatches op ondersteunde producten, om problemen te voorkomen.
  • Identificatie van risico's en problemen, door regelmatige proactieve scans, zorgt ervoor dat systemen geconfigureerd zijn overeenkomstig best practices van HPE.
  • Je krijgt toegang tot een remote HPE Technical Accountmanager. Hij of zij biedt hulp bij problemen, risico's en aanbevelingen van remote supporttechnologie.
  • Je geniet van een Single point of contact voor zowel HPE, Microsoft, VMWare, RedHat en Suse Linux.

 

 De resultaten van deze services spreken voor zich. Nu vraag je je vast af wat deze resultaten zijn?

 

Resultaten HPE Proactive Care

  • 66% Minder ongeplande downtime per jaar.
  • 40% Kortere doorlooptijd bij het oplossen van incidenten.
  • 43% Minder incidenten op jaarbasis.

 

Door een combinatie van preventieve analyses, slimme support op afstand en snelle toegang tot technische specialisten, hebben jouw klanten geen omkijken naar hun IT-systemen. Dit vergt géén grote investering, zoals vaak wordt aangenomen. HPE Proactive Care is zowel wat betreft inhoud als prijsstelling schaalbaar. Neem daarbij de kosten die het uitvallen van de IT-infrastructuur met zich meebrengt en de business case is snel gemaakt. Een win-win situatie voor jou én voor jouw klant.

 

HPE Support Services Central

 Op HPE Support Services Central kun je heel gemakkelijk zelf Proactive en Foundation Care Services opzoeken. Wij adviseren om op basis van het hardware en/of software productnummer te zoeken, dan weet je zeker dat het pack geschikt is voor de betreffende producten.

 

Meer weten of een business case maken?

Wil je meer over wat Copaco met HPE Services voor jou kan betekenen? Neem dan contact op met het Vendor Services team, 040-2306 415 of servicecontracten@copaco.com. Of download onderstaande datasheets met een uitgebreide beschrijving van de services.